Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان:

حدود ۳ هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در کردستان پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: حدود سه هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی سازی یارانه‌ها در قالب دامدار کارت در بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

حدود ۳ هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در کردستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا از  کردستان، اسماعیل حیدری   اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح مردمی سازی نظام یارانه‌ها در بخش کشاورزی تا پایان آذر سال جاری ۲ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال وام سرمایه در گردش به دارندگان واحدهای دام و طیور پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان وام به ۲ هزار و ۳۳۰ نفر از دامداران و مرغداران استان پرداخت شد، افزود: این اقدام حمایت ویژه‌ای برای تامین نهاده‌های مورد نیاز این واحدهای تولیدی بود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۰ تن از تولید گوشت در استان به سایر استان‌های کشور صادر می شود، در راستای جلوگیری از کاهش تولید در واحدهای دام و طیور و تامین امنیت غذایی مردم، وام مذکور در کمترین زمان ممکن و با تسهیل شرایط به متقاضیان پرداخت شد.

حیدری به طرح‌های در دست اقدام برای پرداخت تسهیلات در این بانک اشاره کرد و گفت: طرح تولید کمپوست قارچ اورامان، طرح گلخانه پوپو بیجار، نوسازی تجهیزات کارخانه آرد سنندج، طرح کشتارگاه مریوان و طرح تکمیلی گاوداری از جمله طرح‌های پذیرفته شده در بانک کشاورزی است که وام به آنها پرداخت شده است و در مرحله اجرا قرار دارند.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی هم در حال حاضر در احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای موسک مریوان مشارکت دارد.

بانک کشاورزی کردستان از طریق ۳۷ شعبه و یک باجه به ارائه خدمات به مردم استان به ویژه فعالان بخش کشاورزی می پردازد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید