Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

معرفی 80 رقم غلات و دانه های روغنی در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: معرفی ارقام جدید که نقش بارزی در افزایش عملکرد دارد مربوط به فعالیت تحقیقات است و در این راستا معرفی 65 رقم زراعی و غلات و 15 رقم دانه های روغنی از فعالیت های مراکز تحقیقاتی استان است.

معرفی 80 رقم غلات و دانه های روغنی در مازندران
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی کلیجی در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با استاندار مازندران گفت: مازندران یکی از مزیت های کشاورزی کشور است و سهم بسزایی در امنیت غذایی کشور و تامین غذا دارد و در دولت سیزدهم در حوزه امنیت غذایی اقدامات خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: افزایش عملکرد در بسیاری از محصولات کشاورزی را شاهد بودیم و در حوزه بازار و صادرات هم اقدامات زیربنایی انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: تحقیقات در حوزه کشاورزی یک اصل مهم و زیربنایی است و ذخایر ژنتیک و ارقام مختلف محصولات کشاورزی در مازندران بسیار متنوع است و شاهد موسسات و پژوهشکده های مختلف تحقیقاتی در استان هستیم.

عنایتی بیان کرد: معرفی ارقام جدید که نقش بارزی در افزایش عملکرد دارد مربوط به فعالیت تحقیقات است و در این راستا معرفی 65 رقم زراعی و غلات و 15 رقم دانه های روغنی از فعالیت های مراکز تحقیقاتی استان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید