Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تشدید نظارت بر بازار گوشت قرمز گرم در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت‌ها بر بازار گوشت قرمز گرم با هدف تنظیم بازار قیمت این کالا در استان خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار گوشت قرمز گرم در قزوین

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان قزوین،‌ داود نایب فرجی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این نظارت‌ها با هدف برخورد با متخلفان در عرضه گوشت قرمز در سطح واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.

وی به مصوبه ستاد تنظیم بازار در استان قزوین برای ساماندهی قیمت گوشت اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیمات اخیری که در حوزه عرضه گوشت قرمز اتخاذ شد، تمامی قصابان استان باید به رعایت فروش گوشت قرمز گرم به نرخ تنظیم بازار مبادرت کنند.

نایب فرجی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که بین نرخ مصوب اتحادیه و قصابان اختلاف قیمت وجود دارد که این مورد به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و با متخلفان در این رابطه با جدیت برخورد می‌شود.

این مسئول به راه اندازی گشت مشترک و ویژه با هدف تنظیم بازار این کالای اساسی از امروز (دوشبه ۲۶ دی ماه جاری) در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با هدف نظارت بر عرضه گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب در بازار و برخورد با متخلفان گشت مشترک با حضور بازرسان تعزیرات و سازمان صمت در استان راه اندازی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مورد را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید