Iranian Agriculture News Agency

توزیع 450 تن گوشت قرمز منجمد در استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع تدریجی و گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آذربایجان شرقی خبر داد.

توزیع 450 تن گوشت قرمز منجمد در استان آذربایجان شرقی

 اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در مرحله نخست این طرح 450 تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله به تدریج در بازار استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

وی افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف و... توزیع می‌شود و فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح می باشد اما در صورت عدم وجود آنها، سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستانها توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

فتحی تاکید نمود: قیمت گوشت منجمد برای توزیع متناسب با نوع کالا با تحویل درب سردخانه پشتیبانی امور دام...... و قیمت فروش به مصرف کننده بین 130 تا 155 هزار تومان می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستانها ، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستانهای متقاضی استان اختصاص خواهد یافت ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید