Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای بخش کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون افزون بر ۳هزار رو ۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در بخشهای دام، طیور و آبزیان به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای بخش کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی  معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این میزان تسهیلات در راستای حمایت از تولید پایدار در زیر بخش دام، طیور و همچنین کاهش آثار و تبعات ناشی از مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در دستور کار این سازمان  قرار گرفته است.

 وی یادآور شد: این تسهیلات در زمینه های گاوداری شیری صنعتی، دام های سبک، سایر دام های سنگین و روستایی ، طیور گوشتی، مرغ تخمگذار، سایر ماکیان، مادر و اجداد و شیلات و آبزی پروری پرداخت شده است.

تبسمی خاطر نشان کرد: تسهیلات حمایتی طرح مردمی و یارانه سازی نهاده های دام . طیور وشیلات برای اولین بار  از ابتدای خرداد ماه سال جاری وارد مرحله اجرایی شده  و تاکنون ۷ هزار و ۷۴۴ بهره بردار متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی نهاده ها در سامانه ثبت نام کرده اند.

به گفته وی؛  از این تعداد متقاضی ثبت نام شده در سامانه ۵ هزار و ۴۲ بهره بردار جهت اخذ تسهیلات بانکی به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

این مقام مسئول  افزود: تاکنون ۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال به ۲ هزار و ۳۸۴ واحد تولیدی در حوزه های دام، طیور و شیلات پرداخت شده  و استان قزوین رتبه  ۷ کشوری در مبلغ  پرداخت این نوع تسهیلات را به خود اختصاص داده  است.

تبسمی خاطر نشان کرد: شهرستان تاکستان با پرداخت ۹۵۸ میلیارد ریال به ۴۶۳ بهره بردار بخش کشاورزی بیشترین جذب این تسهیلات را داشته است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید