Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

پیوند بین کشاورزی و فرهنگ در قالب جشنواره زیتون نمایان شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ارتباط عمیق بین فرهنگ و کشاورزی در قالب جشنواره زیتون طارم سفلی نمودار شد.

پیوند بین کشاورزی و فرهنگ در قالب جشنواره زیتون نمایان شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز چهارشنبه در نشست دبیرخانه جشنواره زیتون استان قزوین با بیان این مطلب افزود: یکی از کارهایی که در سازمان جهاد کشاورزی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، پیوند عمیق بخش فرهنگ و کشاورزی است و نباید از کارهای این چنینی در پیشبرد اهداف سازمانی بی‌نصیب ماند.

وی اضافه کرد: جشنواره زیتون در طارم سفلی نمادی از یک همکاری موفق بین دستگاهی در استان قزوین بود و با وجود اینکه جشنواره برای نخستین بار در استان قزوین اجرایی می‌شد، اما دستاوردهای پرباری به همراه داشت.

عطایی تصریح کرد: قرار گرفتن زیتون بین کالاهای اساسی ، پررنگ شدن کیفیت روغن زیتون طارم سفلی توسعه گردشگری کشاورزی و اعطای نخستین پروانه  بهره برداری در این منطقه و در نهایت توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به ظرفیت زیتون طارم از عمده دستاوردهای برگزاری این جشنواره بود.

این مسئول بیان داشت: اعتقاد دارم در برگزاری جشنواره‌ها باید بخش خصوصی بیشتر از سایر بخش‌ها پای کار باشد و دبیرخانه جشنواره را در این بخش نهادینه کرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره زیتون در سال‌های آینده لازم است اقدامات دیگری را نیز در دستور کار قرار داد.

در پایان این نشست از دست اندرکاران برگزاری جشنواره زیتون طارم سفلی با اهدای لوح تقدیر تشکر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید