Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی:

پلمپ 5 واحد متخلف نانوایی در شهرستان ارومیه

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امروز پنج واحد خبازی متخلف در ارومیه که به اخطارهای بازرسان توجه نکرده بودند ، پلمپ شدند.

پلمپ 5 واحد متخلف نانوایی در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، نادر رحیمی در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان، با اعلام‌ این خبر افزود: امسال 15 واحد نانوایی متخلف در ارومیه با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه نظارتها بر واحد های متخلف که برای آنان اخطار صادر شده بود همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در صورت تداوم عدم توجه به اخطارهای صادره با افراد خاطی برخوردهای جدی و قانونی خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: با نانوایی هایی که از ارد یارانه ای استفاده کرده و اقدام به آزاد پزی و عرضه نان به قیمتهای نامتعارف می کنند طبق قانون برخورد می شود و حتی ابطال پروانه واحد های متخلف نیز در دستور کار است.

وی بیان کرد: سعی می‌شود تمامی مسیرها و منفذهای تخلف در زمینه فروش خارج از شبکه آرد و نان مسدود شود و در واحدهای نانوایی سنتی، صنعتی و آزاد پز این موضوع با نظارت مستمر پیگیری می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ، احتکارو سایر موارد را به سامانه پاسخگویی 1866 جهاد کشاورزی، 124 سازمان صمت  یا 135 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید