Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی استان میزبان شهید گمنام

سازمان جهاد کشاورزی استان همراه با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام علیها ومراسم گرامیداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی ومحمد گودرزی، میزبان شهید گمنام بود ومراسم وداع با شهید گمنام با حضورجهاد گران،ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وکارکنان جهاد کشاورزی برگزارشد.

سازمان جهاد کشاورزی استان میزبان شهید گمنام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان، در مراسم شهادت حضرت زهرا سلام علیها و استقبال از شهید گمنام ومراسم گرامیداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی ومحمد گودرزی، گفت: الحمدالله که امروز فضای سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور این شهید گمنام آکنده از عطر شهادت و رنگ و بوی ایثار شد ، شهدای گمنام نعمت بزرگ الهی هستند که با خود خیر و برکت را به ارمغان می‌آورند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، ادامه داد: شهدای گمنام در هر منطقه ای که باشد، روحیه ایثارگری را ترویج می کند،و مراسم وداع با شهیدان، بهترین شرایط را برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به وجود می آورد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

در این آیین کارکنان جهادی سازمان جهاد کشاورزی استان، با نثار شاخه های گل به مقام شامخ این شهید والامقام دفاع مقدس با آرمان های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید