Iranian Agriculture News Agency

قائمی تشریح کرد:

اقامه نماز به معنای برافراشتن نماز است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه خواندن نماز با اقامه نماز متفاوت است، گفت: اقامه نماز به معنای برافراشتن نمازی است که بتواند مانع از فحشا و منکرات بشود و ذکر خدا را به یاد ها بیاورد و تذکر یاد او باشد.

اقامه نماز به معنای برافراشتن نماز است

 

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی این استان تصریح کرد: من اعتقاد دارم هیچ وقت با نامه و با دستور و به صورت کتبی نمی شود نماز را بر پا کرد، در حال حاضر با توجه به حضور استاندار معتقد و انقلابی در راس دستگاه های اجرایی استان فرصت مناسبی برای اقامه نماز فراهم شده است.

این روحانی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم اقامه ی نمازی داشته باشیم که ما را به یاد خدا نزدیک کند، باید عمل کننده به نماز باشیم و نماز به وقت اقامه شود، ابراز کرد: مسئولین ما از صدر تا ذیل باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که وقت نماز، وقت نماز است تا در محل نمازخانه حضور پیدا کنند و الگوی مناسبی برای همگان باشند.

قائمی با اشاره به حضور مسئولین متعهد، انقلابی، شایسته و ولایی در صدر دستگاه های اجرای بیان کرد: دیگر برای عدم اقامه نماز به وقت بهانه ای وجود ندارد، امیدوارم برپایی اینچنین گردهمایی هایی منجر به اقامه نمازی شود که بتواند جامعه ما را بسازد.

 گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان فارس به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی این استان و با حضور مجتبی دهقان پور رئیس این سازمان، سید حسین ذوالانوار رئیس ستاد اقامه نماز استان، علیرضا حدائق مدیر عامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و جمع کثیری از دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید