Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

شهیدان سرمایه های معنوی جامعه اسلامی هستند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شهیدان سرمایه های معنوی جامعه اسلامی هستند و مورد تکریم و احترام در نزد همگان هستند.

شهیدان سرمایه های معنوی جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد حسین عطایی در آیین تشییع پیکر یک شهید گمنام در این سازمان که با حضور مدیران کل دستگاههای تابعه، معاونین و مدیران این سازمان انجام شد افزود: بزرگترین ارزش و درجه انسانیت، شهادت در راه اعتقادات دینی است.

وی با بیان اینکه شهید مصداق ایثار و شهامت است اظهار داشت: شهیدان با فداکاری و جانفشانی ها در طول هشت سال دفاع مقدس  نگذاشتند تا دشمنان به اهداف خود برسند بنابراین بایستی قدردان این ایثارگری ها باشیم چرا که به برکت این رشادت ها کشورمان در اوج عزت و اقتدار است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن ادای احترام به همه شهیدان گفت: این شهید گمنام بزرگوار که امروز سازمان جهاد کشاورزی استان میزبان قدمهایش است در جایی وارد شده که شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عطایی گفت: سازمان جهاد کشاورزی بعنوان پشتیبانی کننده و سنگرساز بی سنگر در طی دوران جنگ تحمیلی ۱۹ شهید داشته که نشانگر اوج رشادت و ایثار این عزیزان است.

گفتنی است در ادامه مراسم مداحی برگزار و در پایان شهید بزرگوار بر روی دستان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تشییع شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید