Iranian Agriculture News Agency

۱۷ پژوهشگر بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تجلیل شدند

۱۷ پژوهشگر بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین روز دوشنبه با حضور معاون دفتر فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور تجلیل شدند.

۱۷ پژوهشگر بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، محمدرضا صفرنژاد معاون دفتر فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،‌ بابک قرالی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و سایر پژوهشگران و واحدهای فناور بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن تبریک هفته پژوهش با اشاره به آیه شریفه قل انظرو ما فی السموات وما فی الارض، پژوهش را از منظر قرآنی تبیین و به موضوع توصیه مقام معظم رهبری مبنی بردستیابی به اقتدارغذایی پرداخت.

وی اظهار داشت: آمران نظم نوین جهانی و نظام سرمایه داری با تغییر ژنتیک در دام و طیور و محصولات به دنبال تازیانه غذایی هستند.

حجت الاسلام مصائبی بیان داشت: خوشبختانه اندیشمندان انقلاب اسلامی ایران در این سال‌های گذشته انحصارهای علمی را در بسیاری از زمینه‌های غذایی شکسته‌اند و مسئولیت سنگینی را در این شرایط جهانی بر دوش دارند که باید به آن توجه کنند.

در پایان این نشست ضمن افتتاح نمایشگاه دستاورهای علمی و پژوهشی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، از ۱۷ پژوهشگر فعال در این حوزه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید