Iranian Agriculture News Agency

توزیع بیش از 63 هزار تن کود شیمیایی یارانه دار در آذربایجان غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از 63 هزار و 624 تن کود شیمیایی یارانه دار در سطح استان در طی هشت ماه سال جاری خبر داد.

توزیع بیش از 63 هزار تن کود شیمیایی یارانه دار در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، علیرضا قربانی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی  با بیان این مطلب افزود : با تلاش و هماهنگی های به عمل آمده توسط همکاران شرکت خدمات حمایتی،  در هشت ماه سال جاری بیش از 4486 تن کود شیمیایی یارانه دار مصرفی در سطح شهرستان های شوط، ماکو، پلدشت و چالدران توزیع شده و در سایر شهرستانها نیز این روند ادامه دارد.

وی اظهارکرد: کودهای کشاورزی مورد نیاز به انبارکارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده و مطابق سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان بین کشاورزان و بهره برداران متقاضی، توزیع می شود.

قربانی بیان کرد : انواع کودهای شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود می باشد و هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد. وی ادامه داد: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب و بدون محدودیت اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید