Iranian Agriculture News Agency

پیگیری اجرای برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی در شیلات خوزستان  

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان پیگیری اجرای برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی را یکی از ماموریت های اصلی خود خواند.

پیگیری اجرای برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی در شیلات خوزستان  

 

به گزارش خبرنگار ایانا در  خوزستان، سرپرست اداره کل شیلات استان پیگیری اجرای برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی را یکی از ماموریت های اصلی خود خواند و افزود: بخش شیلات و آبزی پروری استان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به ویژه در زمینه پرورش ماهیان آب شیرین، آب شور، آبهای نامتعارف و دریاچه پشت سد های خوزستان در خصوص پرورش ماهیان سردابی و خاویاری نیازمند توجه و اقدامات موثری خواهد بود.  

مهرداد محمد ی دوست توسعه پرورش ماهیان دریایی و میگو در سواحل استان و استفاده از آبهای نامتعارف را فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت در خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: با کمک نیروهای جوان و توانمند اداره کل و بهره مندی از تجربیات متخصصان این عرصه برنامه ریزی و بسترسازی مناسب برای تحقق این امر فراهم می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های متنوع استان در زمینه آبزی پروری و صید و صیادی بر ارتقا جایگاه فعلی شیلات خوزستان تاکید کرد.

محمدی دوست با بیان اینکه جامعه امروز به ایجاد فرصت های شغلی جدید و امنیت غذایی نیاز دارد یادآور شد: کلیه امورات اداره کل باید در راستای انجام وظایف ذاتی و خدمت رسانی به مردم برنامه ریزی شود. 

وی با تاکید بر ایجاد همدلی بین همکاران، کار مضاعف و تلاش جهادی را معیار و ملاک ارزیابی مدیران و کارکنان دانست و یادآور شد: از ایده ها و پیشنهادات کارشناسان استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید