Iranian Agriculture News Agency

رفع تداخل اراضی استان سمنان به 448 پلاک رسید

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در کارگروه رفع تداخل اراضی استان سمنان عنوان کرد: تاکنون با بررسی 448 پلاک در سطح استان سمنان به مساحت 3هزار و 150 هکتار در مجموع به 448 پلاک رسیده است.

رفع تداخل اراضی استان سمنان  به 448 پلاک رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: با اتمام رفع تداخلات در استان سمنان، صدور سند کشاورزی تسهیل شده و حقوق دولت و مردم حفظ می‌شود.

وی گفت: اهمیت موضوع رفع تداخلات اراضی به ویژه اختلافات موجود بین اراضی دولتی و کشاورزان در مورد تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات یکی از مسایل مورد تأکید مداوم مسئولان بوده است. اختصاص ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب 1394 به مسئله رفع تداخلات اراضی نقطه عطفی بوده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی  دعوت کرد تا برای اخذ سند اراضی به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانها مربوطه مراجعه کنند.

مرادی حقیقی اظهار کرد: دراین کمیسیون پلاک‌های بحرآباد، هشت آباد،هفت گل، سیدآّباد،دزیان، خورس، رستم آباد، جازن پلو، ترخستان، لوان و اسماعیل آباد مربوط به شهرستان‌های استان سمنان که کار کارشناسی آنها به پایان رسیده بود، پس از طرح و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن به پایان رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید