Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

موفقیت مذاکرات تجاری قزوین در حوزه کشاورزی با سه کشور خارجی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مذاکرات تجاری این سازمان با سه کشور خارجی در حوزه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بوده و رو به توسعه است.

موفقیت مذاکرات تجاری قزوین در حوزه کشاورزی با سه کشور خارجی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: به زودی نخستین دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای افزایش صادرات با اولیانوفسک در روسیه افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور سفیرات از کشورهای صربستان وبوسنی و هرزگوین  در سازمان جهاد کشاورزی نشان از ظرفیت‌های پربار کشاورزی در استان قزوین بوده که برای هرکدام برنامه ریزی شده است.

افلاطونی تاکید کرد: محصول کشاورزی قزوین نباید بدون بازار بماند و با ظرفیت سنجی داخلی و خارجی برای محصولات کشاورزی قزوین می‌توان اقتصاد و معیشت بهره برداران را ارتقاء بخشید.

به گفته این مسئول، قزوین به عنوان یک استان برتر در حوزه کشاورزی شناخته می‌شود و باید در همه حوزه‌ها رتبه اول تا سوم کشور باشد که تحقق این مهم نیازمند پیگیری مدیران جهاد است.

افلاطونی خطاب به مدیران ستادی سازمان بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه امورات بخش کشاورزی باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استفاده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات ملی و استانی بسیار مهم است و مدیران و معاونان هر کدام از زیربخش‌های جهاد کشاورزی باید در رده بالاتر وزارت خانه پیگیری مطالبات و اعتبارات باشند.

افلاطونی یادآور شد: کار جهاد کشاورزی از یک طرف با مردم و از طرف دیگر با اخلاق و شرع سروکار دارد و باید به نوعی رفتار کنیم که در نهایت مقابل جامعه و خداوند سربلند باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید