Iranian Agriculture News Agency

بازدید از فعالیت های بانوی تسهیل گر هندیجانی

مدیر کل دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایر و کارشناس دفتر ترویج و آموزش از فعالیت های کاندید تسهیل‌گر زن نمونه برتر ملی در هندیجان بازدید کردند

بازدید از فعالیت های بانوی تسهیل گر هندیجانی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان گفت: مدیر کل دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایر  و کارشناس دفتر ترویج و آموزش های کشاورزی وزارت در سفر به هندیجان از فعالیت های خانم بهجت حیاتی کاندید تسهیل‌گر زن نمونه برتر ملی بازدید کردند.

حسین زاده افزود:  این بانوی تسهیل گر، مدیر عامل صندوق خرد زنان روستایی بوده و طرح پرورش مرغ بومی با مشارکت زنان روستایی و همچنین طرح کاهش ضایعات با تولید کمپوست خانگی  را برای اولین بار در استان اجرا کرده است.

وی افزود: در ادامه از کارگاه آموزشی سرویس و نگهداری تراکتور که به منظور ارتقا و افزایش سطح دانش و مهارت تراکتور داران، صرفه جویی و کاهش هزینه های تولید و استفاده صحیح از ماشین آلات و دقت در حفظ و نگهداری آن ها برگزار شد بازدید به عمل آمد

حسین زاده اظهار داشت: همچنین از طرح تحقیقی ترویجی مقایسه ارقام (pvs)   که با هدف آشنایی با ارقام گندم، تغذیه بهینه گندم و کنترل علفهای هرز اجرا شده است بازدید شد.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از بازدیدها از کانون یادگیری مرغ بومی با موضوع پرورش اصولی مرغ بومی، رعایت بهداشت و واکسیناسیون وتغذیه اصولی در پرورش مرغ بومی بازدیدی بعمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید