Iranian Agriculture News Agency

با هدف آشنایی با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات؛

برگزاری دوره آموزشی آنلاین شفافیت و پاسخگویی در دستگاه های اجرایی در تبریز

دوره آموزشی آنلاین « شفافیت و پاسخگویی در دستگاه های اجرایی» با هدف آشنایی با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در تبریز برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی آنلاین شفافیت و پاسخگویی در دستگاه های اجرایی در  تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان پاسخگوی برتر کشور در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این کارگاه آموزشی نحوه ثبت نام در این سامانه، نحوه ثبت درخواست و انتشار اطلاعات را به طور کامل تشریح کرد.

وحید کاظم زاده در ادامه نحوه پاسخگویی به سوالات در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را توضیح داد و بیان کرد: براساس الزامات قانون مؤسسه عمومی یا خصوصی باید به درخواست دسترسی به اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد و در هر صورت زمان پاسخ نمی‌تواند حداکثر بیش از ١٠ روز از زمان دریافت درخواست باشد.

روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز و رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر، حسن صمیم نیک پی مدیر سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، رامین نظامی خواه مدیر کل روابط عمومی و نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و جواد تقی زاده مسئول سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی دیگر مدرسان این کارگاه آموزشی بودند.

برای شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی شرکت در دوره نیز صادر می شود.

گفتنی است سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در سال 1400 به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور از مجموع 1829 دستگاه فعال در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات انتخاب شده است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید