Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

بهترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رضایتمندی مردم است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در جمع اعضای کانون های جهادگران، بازنشستگان و سنگرسازان بی سنگر استان البرز بر پیگیری مسائل و تلاش برای رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

بهترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رضایتمندی مردم است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، جمعی از اعضای هیأت مدیره کانون های جهادگران، بازنشستگان و سنگرسازان بی سنگر استان البرز با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز دیدار و پیرامون برنامه ها، مسائل، مشکلات و مطالبات ایثارگران و رزمندگان بازنشسته گفت و گو کردند.

عبدالرضا بازدار، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تقویت روحیه جهادی؛ خواستار پیگیری مسائل ایثارگران و اهتمام برای حل و فصل و رفع مشکلات ایشان شد. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه بهترین خدمت مسئولین به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رضایتمندی مردم است، بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای پیگیری مشکلات مردم، ایجاد اشتغال و افزایش تولید در بخش کشاورزی تأکید کرد.  

نماینده کانون جهادگران استان در این نشست با اشاره به تجربیات و ظرفیت های اعضای کانون در حوزه منابع انسانی، از اعلام آمادگی برای جلب مشارکت مردمی در اجرای پروژه های بخش کشاورزی، طرح های کارآفرینانه، مطالعاتی تحقیقاتی و نیز جذب سرمایه گذاران در بخش کشاورزی و مشارکت در حوزه نظارت بر بازار محصولات کشاورزی خبر داد.   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید