Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد

با حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، جبرئیل برادری به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منصوب شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با حضور محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان تهران، معاونین و مدیران ستادی و شهرستان های استان برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سعید پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با حکم سید جواد ساداتی نژاد وزیرجهاد کشاورزی، جبرئیل برادری به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

محمدی با یاد و خاطره 260 شهدای سنگرساز بی سنگر استان تهران با بیان این‌که اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی و تکنولوژی می‌تواند امنیت ملی را پایدار کند، اظهار داشت: تامین امنیت غذایی در دولت سیزدهم از اهداف اساسی و برنامه مهم وزارت جهاد کشاورزی است؛ علاوه بر این در فرمایشات رهبری هم اشتغال‌زایی همراه با دانش بنیان بودن مورد تاکید قرار گرفت که باعث می‌شود در بخش کشاورزی به جایگاه خود دست یابد و همه موضوعات اشتغال پایدار و ارزآوری هم در آن مستقر است.

وی ادامه داد: سه ضلع توسعه کشاورزی، فنی‌مهندسی سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی و نهاده‌های اجرایی است و وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتی است که همه این اضلاع هم در بخش دولتی و هم در بخش مردمی وجود دارد.

 

عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به لزوم پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع بر تقویت بخش تولید تاکید کرد و گفت: بازار فروش 15میلیونی در استان تهران، وجود فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها، هفت پارک علم و فناوری همه و همه جزو پتانسیل‌هایی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست اقتصادی کردن کشاورزی را رقم بزند؛ چراکه دست یابی به اهداف کشاورزی اقتصادی و زود بازده یکی از عوامل مهم جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی استان تهران است.

محمدحسین تاجیک، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان در این جلسه به نیابت از همکاران سازمان ضمن آرزوی موفقیت از اخلاق مداری به عنوان یکی از ویزگی های درخشان سعید پازوکی نام برد و افزود: ایشان با سعه صدر و روی گشاده همواره پذیرای ارباب رجوع و همه همکاران بوده و با جدیت پیگیر حل مشکلات بهره برداران و توسعه روز افزون بخش کشاورزی استان تهران بودند که نمود آن را می توان در رشد شاخص های مختلف از جمله افزایش ده درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیر توسعه گلخانه ها نسبت به هدف تکلیفی و ارتقای سایر شاخص ها بوده است.

سلطان محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران به نمایندگی از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی استان به بیان ویژگی های اخلاقی و دستاوردهای فنی دوران خدمتی سرپرست پیشین سازمان در حوزه تولیدات گیاهی پرداخت.

گفتنی است برادری پیش از این معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ری را برعهده داشت و 18سال سابقه کاری در حوزه های مختلف کشاورزی استان را دارد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید