Iranian Agriculture News Agency

۸۴۴واحد نانوایی در استان قزوین تخلف صنفی داشته‌اند

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۴۴ واحد نانوایی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون تخلف صنفی داشته‌ و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

۸۴۴واحد نانوایی در استان قزوین تخلف صنفی داشته‌اند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داوود نایب فرجی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در نزد محاکم قضایی برای این تعداد واحد نانوایی ۱۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت هفت هزار و ۷۴۸ مورد از واحد های نانوایی در استان قزوین بازرسی بعمل آمده که منجر به پلمپ ۳۰ واحد نانوایی شامل سنگک، بربری ،لواش و تافتان شده است .

به گفته نایب فرجی تخلفات موجود در واحدهای نانوایی شامل گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، قاچاق و عرضه خارج شبکه بوده است که از سوی بازرسان جهاد کشاورزی شناسایی شده‌اند.

این مسؤول در ادامه به وضعیت تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت : یک هزار و ۵۶۶ واحد نانوایی در استان قزوین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و تنها ۵۸ واحد تا اتمام تمامی این واحدها باقی مانده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: فوت متصدی واحد نانوایی و مسائل حقوقی در حصر وراثت مالکان از جمله موانع موجود در واحدهای باقی مانده برای تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است.

نایب فرجی یادآور شد: با نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند علاوه بر افزایش اشرافیت و رصد فعالیت‌های نانوایی، میزان برخی از تخلفات نیز در آن‌ها کاهش یافته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید