Iranian Agriculture News Agency

51 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع 51 مورد در سطح 67 هزار مترمربع تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

51 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد قلع و قمع شد
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اظهار کرد: به منظور اجرای تبصره 2 ذیل ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 51 مورد تغیییر کاربری به صورت سه مورد ساختمان نیمه کاره و 48 مورد دیوارکشی در زمینهای کشاورزی روستای تشبندان از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: پس از طی مراحل اخطار و قلع و قمع، 6.7 هکتار اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه گشت حفاظت اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است، خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

هادی‌زاده از مالکان زمین‌های کشاورزی و باغی خواست از هرگونه ساخت و ساز و تغییرکاربری در اراضی خود پیش از اخذ مجوز از نهاد‌های مربوطه خودداری کنند، چراکه دستگاه قضایی بر اساس حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه با متخلفان برخورد می‌کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید