Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

سهمیه آرد ۳۷ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین کاهش یافت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سهمیه آرد ۳۷ واحد نانوایی متخلف در این استان از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سال بر اساس نتایج بازرسی و نظارت کاهش یافته است.

سهمیه آرد ۳۷ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز چهارشنبه در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان قزوین که با حضور میثم پیله فروش معاون امور اقتصادی استاندار و سایر اعضا برگزار شد، افزود: این میزان سهمیه آرد شامل ۹۸۰ کیسه آرد بوده که بر اساس تصمیمات کارگروه آرد و نان استان به سهمیه نانوایی‌های فعال افزوده می‌شود.

وی به نصب یک هزار و ۴۸۰ کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نصب این کارتخوان‌ها میزان تخلفات صنفی مثل قاچاق و توزیع غیرمجاز آرد کاهش یافته است.

افلاطونی بر نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها در بیرون از واحد صنفی تاکید کرد و گفت: با اتحادیه نانوایی‌ها هماهنگ شده تا نهایت ظرف مدت یک هفته این تابلوها بیرون از واحد نانوایی برای عموم شهروندان نصب و قابل رویت باشد.

این مسؤول در ادامه به وضعیت خرید تضمینی گندم در استان اشاره کرد و گفت: با خرید تضمینی ۱۵۰ هزارتن گندم تاکنون رکورد جدیدی در استان ثبت شده که قابل تقدیر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد : خرید تضمینی گندم در استان با افزایش ۳۵ درصدی همراه بوده است.

افلاطونی با بیان اینکه خروج گندم از استان قزوین به خوبی کنترل شده است، گفت: علاوه بر اهتمام بازرسان و نیروی انتظامی در جلوگیری از خروج گندم، تمامی پرداخت گندمکاران تا ۱۱ تیرماه سال جاری پرداخت شده و فاصله زمانی خرید و پرداخت که در سال‌های گذشته چندماه به درازا می‌کشید اکنون به ۱۰ روز اختلاف رسیده است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید