Iranian Agriculture News Agency

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مدیرکل بازرسی استان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه جمعی از معاونین و‌مدیران این سازمان روز دوشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه با مدیرکل بازرسی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مدیرکل بازرسی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این دیدار که ظهر امروز انجام شد، عبدالله آقاعلیخانی مدیرکل بازرسی استان قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان و مدیران کل ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

معیار بازرسی استان قزوین تطبیق عملکرد افراد بر اساس قانون است

عبدالله آقاعلیخانی مدیرکل بازرسی استان قزوین در این دیدار اظهار داشت: از نگاه اداره کل بازرسی استان قزوین تمامی کارمندان، مدیران اجرایی، نظامی و قضایی به یک چشم دیده می‌شوند و هرکس با توجه به تطبیق عملکرد با قانون دچار خطا شده است باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: کارهای بازرسی طبق اصل و اساس قانون اجرایی می‌شود و هیچ گاه مدیری بدون ارزیابی و بررسی قانونی مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد.

آقاعلیخانی در پایان خواست که در صورت مشاهده هرگونه کم کاری، تخلف و رفتار بر خلاف قانون موضوع به بازرسی کل استان گزارش شود.

سازمان بازرسی یاریگر جهاد کشاورزی در پیشبرد امنیت غذایی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این دیدار بیان داشت: بازرسی و نظارت قانونی همواره یاریگر بخش کشاورزی بوده و باعث شده تا خدمات مردمی و احکام قضایی به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی اضافه کرد: کارهای جهاد کشاورزی به لحاظ مخاطرات و ریسک ارتکاب تخلف بسیار با اهمیت بوده و همواره مورد توصیه و تأکید کارکنان قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید