Iranian Agriculture News Agency

بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان برای روز قدس

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان برای روز قدس بیانیه صادر کرد.

بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی  لرستان برای روز قدس

«وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ»

(سوره توبه، آیه ۱۲۰)

«القدس هی المحور»

روز جهانی قدس، روز سرنوشت فلسطین و نمادی بین المللی برای مقابله با ظلم و اشغالگری رژیم غاصبی است که فرزند نامشروع استعمار آمریکا و انگلیس و صهیونیزم بین المللی است.

 حضرت امام خمینی(قدس سره) ۲۵ مردادماه سال ۱۳۵۸، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام «روز جهانی قدس» نام گذاری فرمودند که هدف آن زمینه سازی اتحاد و انسجام مسلمین و آزادی خواهان جهان برای کوتاه کردن دست رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آنان از سرزمین های اشغالی، و تبدیل مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام بود.

 ما به عنوان میراث دار حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدای والامقام تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نمی کنیم.

 اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال از همه اقشار مختلف مردم شریف، ولایتمدار و روزه‌دار استان لرستان به ویژه تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی دعوت می‌کنم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی‌خواهان جهان علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

 در پایان اعلام می داریم ما به عنوان خادمین ملت در کنار ولی نعمتان  بخش کشاورزی به پای این آرمان تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و همراه، همدل و همگام با ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی و ملت های مسلمان و آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با حضور پر شور و حماسی خود، فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سرداده و از ملت مظلوم فلسطین تمام قد حمایت خواهیم نمود.

 باشد که ان شاء الله این فریادها همچون موشک های فجر و سجیل بر فرق صهیونیست های غاصب فرو ریزد و رژیم جهنمی صهیونیستی را از پای درآورد و ملت فلسطین را بر سرنوشت خود حاکم گرداند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

رمضان المبارک ۱۴۴۳ – اردیبهشت ماه

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید