Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

5326 تن برنج در ایام نوروز در استان کردستان توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 5326 تن برنج در ایام نوروز در استان کردستان توزیع شد.

5326 تن برنج در ایام نوروز در استان کردستان توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، امروز مورخ 29اسفند1400 ،استاندار کردستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ومعاونین استاندار از غرفه های توزیع نوروزی  میوه ، برنج،گوشت ومرغ منجمد تنظیم بازار درسطح استان به منظوربررسی موجودی کالاها ونحوه توزیع آنها در بازار به مردم بازدید کردند.

اسکندری ریس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان طی بازدید از انبار ذخیره برنج در استان  اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز  5326 تن برنج از انواع تایلندی، پاکستانی وهندی در بازار در حال توزیع است.

وی همچنین افزود: تا کنون 3337 تن شکردربازار توزیع شده است که این کالاها با نرخهای مصوب دولتی در بازار به مردم عرضه می شود.

اسکندری اذعان  کرد:  هدف ما این است که کالا‌های اساسی مردم را با قیمت مناسبی توزیع شود تا  مردم در خصوص تامین این کالا‌ها سختی کمتری احساس کنند و هدف دیگری  توزیع عادلانه و مناسب این کالا‌ها می باشد. در این راستا بازرسان این سازمان در اماکن توزیع این کالا‌ها حضور خواهند داشت تا از هر گونه تخلف و احتمالی پیشگیری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید از غرفه های توزیع میوه شب عید عنوان کرد: میوه هم به اندازه کافی و مناسب و با قیمت مطلوب تامین شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید