Iranian Agriculture News Agency

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در امور راهبردی توسعه روستایی منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سعید اسدی به عنوان مشاور رییس سازمان "در امور راهبردی توسعه روستایی و رابط سازمان با نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی" منصوب شد.

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در امور راهبردی توسعه روستایی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، این مراسم در حاشیه نشست شورای مدیران سازمان و با حضور افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونان سازمان و همچنین برخی دیگر از مدیران برگزار و سعید اسدی با حکم رییس سازمان، به این سمت منصوب و معرفی شد.

در ابلاغ رییس سازمان خطاب به وی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس سازمان در امور راهبردی توسعه روستایی و رابط سازمان با نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

امید است با پیگیری، هماهنگی و همکاری با کلیه واحدهای سازمانی و دستگاه‌های وابسته، و همچنین همفکری و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، با ارائه راهکارها و راهبردهای عملیاتی در راستای اهداف و سیاست‌های توسعه‌ای روستاها با محوریت بخش کشاورزی از طریق شکل گیری شبکه تعامل نخبگان استان، موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید