Iranian Agriculture News Agency

برنامه های گرامیداشت هفته منابع طبیعی در استان البرز تشریح شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به اهمیت ترویج و فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی برنامه های گرامیداشت هفته منابع طبیعی در استان البرز تشریح کرد.

برنامه های گرامیداشت هفته منابع طبیعی در استان البرز تشریح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت ترویج و فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی به عنوان میراث ملی در بین آحاد جامعه، ضمن اعلام شعار امسال گرامیداشت هفته منابع طبیعی با عنوان «ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه باهم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی»، برنامه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز را تشریح کرد.

فرضی افزود: در نخستین روز از هفته منابع طبیعی با شعار "درختکاری برای ایران سرسبز، ایران قوی" مراسم درختکاری بصورت متمرکز در استان با همکاری شهرداری و منابع طبیعی در باغستان کرج و در شهرستانها نیز با هماهنگی فرمانداری در مناطق تعیین شده و یا بوستان های روستایی برگزار می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، اجرای مراسم غرس نهال در مجموعه ایثار شهرستان ساوجبلاغ و در سایر شهرستانها نیز به تناسب برنامه های شهرستانی را از برنامه های گرامیداشت این هفته در دومین روز با شعار "منابع‌طبیعی، مسئولیت اجتماعی و همیاران طبیعت" توصیف کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست خبری با حضور معاونین و بازدید خبرنگاران از نهالستان کرج با شعار "منابع‌طبیعی، حفاظت و قانون" برنامه پیشنهادی سومین روز هفته منابع طبیعی در استان خواهد بود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، افتتاح همزمان پروژه های منابع طبیعی در کشور و در استان البرز، مراسم مجموعه دارویی برکت با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی را از برنامه های چهارمین روز، با شعار "منابع‌طبیعی، آبخیزداری و کاهش مخاطرات طبیعی" عنوان کرد.

حضور در مصلی های نماز جمعه استان و شهرستان ها و ارائه گزارش پیش از خطبه؛ برگزاری میز خدمت در مصلی های استان و شهرستان ها، توزیع نهال رایگان در بین نمازگذاران، برگزاری جلسه با استادان دانشگاه، مراسم زراعت چوب در شهرستان اشتهارد؛ حضور معاونین و نماینده حوزه ولی فقیه در شهرستان و افتتاح بوستان های روستایی و غرس نهال به یاد هر شهید از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت منابع طبیعی در استان البرز می باشد.

هفته منابع طبیعی از روز یکشنبه ۱۵  اسفند آغاز می شود و تا شنبه ۲۱ اسفند ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید