Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب :

بیش از نیم تن آرد یارانه‌ای در میاندوآب کشف شد

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۵۲۰ کیلوگرم آرد یارانه ای نوع یک در قالب ۱۳ کیسه ۴۰ کیلویی، از یک واحد تولیدی توسط بازرسان این اداره در این شهرستان کشف شد.

بیش از نیم تن آرد یارانه‌ای در میاندوآب کشف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  علی دیانتی‌ افزود: در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی، پس از انجام هماهنگی لازم این مقدار آرد کشف شده توسط بازرسان جهاد کشاورزی  به انبار اداره غله میاندوآب تحویل داده شد. 

وی تصریح کرد: در این راستا پرونده تخلفاتی واحد مربوطه، برای صدور رأی و رفتار قانونی به اداره‌ تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.  

دیانتی بیان کرد: به منظور برقرای آرامش در بازار و جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی، تعداد یکهزار و ۱۲۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاههای این شهرستان توسط بازرسان جهاد کشاورزی و نیروهای بسیجی انجام شده است و با جدیت ادامه دارد. 

وی گفت: در جریان بازرسی ها ۱۳۴ فقره پرونده تخلفاتی تنظیم و پس از ثبت در سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) جهت صدور رأی به اداره‌ تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید