Iranian Agriculture News Agency

آقامیری:

سند تحول سازمان دامپزشکی ایجاد می شود

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ایجاد سند تحول سازمان دامپزشکی بر پایه چند شاخص از جمله اصلاح ساختار و چارت سازمانی خبر داد.

سند تحول سازمان دامپزشکی ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار ایانا، سید محمد آقامیری سرپرست سازمان دامپزشکی کشور  در شورای اداری مدیران دامپزشکی سراسر کشور که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: در حال ایجاد سند تحول سازمان دامپزشکی بر پایه چند شاخص از جمله اصلاح ساختار و چارت سازمانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه قانون سازمان دامپزشکی کشور مربوط به سال 1350 است، افزود: در سند تحول سازمان دامپزشکی اصلاح قانون این سازمان لحاظ شده است.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور یادآور شد: فعالیت های فرهنگی متناسب با خدمات دامپزشکی از اولویت های ما است و در سند تحول نیز دیده خواهد شد.

آقامیری با بیان اینکه در حال پیگیری برای ایجاد کار گروه‌های مشورتی علاوه بر سند تحول دامپزشکی هستیم، افزود: علاوه بر کار گروه های مشورتی، کمیته های مشورتی و در راس کمیته های مشورتی شورای مشورتی ایجاد خواهیم کرد که در این شوراها 5 نفر از روسای قبلی سازمان دامپزشکی حضور دارند.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور افزود:5 نفر از روسای دانشکده های دامپزشکی از سراسر کشور در این شورا حضور دارند و مهم ترین وظیفه کارگروه های در حال ایجاد، اصلاح کلیه دستور العمل هایی دارای اصلاحیه صادر شده از گذشته است.

وی یادآور شد: در  تمام این  مراحل  تشکل ها،  انجمن ها و اتحادیه ها حضور دارند و چنانچه  دستور العملی به تصویب شورای مشورتی برسد با قاطعیت تمام آن را اجرا می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید