Iranian Agriculture News Agency

صدور 30 دامدار کارت در نکا/ 8 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی نکا از معرفی 85 دامدار نکایی برای بهره مندی از تسهیلات دامدارکارت به بانک کشاورزی خبر داد.

صدور 30 دامدار کارت در نکا/ 8 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید شبر موسوی با بیان اینکه 85 دامدار نکایی برای بهره مندی از تسهیلات دامدارکارت به بانک کشاورزی معرفی شدند، گفت: یکی از دغدغه های دامداران در بخش روستایی و عشایری تامین نقدینگی برای تهیه علوفه است که بخشی از حمایت ها در قالب «دامدارکارت» است و از طریق بانک کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت به دامداران ارائه می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا با بیان اینکه در گام اول "دامدارکارت" در اختیار دامداران روستایی و عشایری قرار خواهد گرفت، افزود: از 85 دامدار معرفی شده به بانک تاکنون برای 30 دامدار این شهرستان 8 میلیارد و 135 میلیون ریال دامدارکارت صادر شد.

وی تصریح کرد: سقف پرداخت تسهیلات دامدارکارت برای هر دامدار 500 میلیون ریال با کارمزد 11 درصد است که در قالب دامدارکارت به دام های هویت دار پلاک کوبی شده اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب و صدور است.

موسوی گفت: دامداران این شهرستان می توانند با در اختیار داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، تاییدیه کدپستی و تاییده شناسه یکتا به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و پس از ثبت نام در سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید