Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

شفاف سازی در عملکرد موثرترین شیوه مبارزه با فساد اداری است

فرهنگ نظارت پذیری باید در میان مدیران ایجاد شود

سرپرست مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : شفاف سازی در عملکرد، بهترین روش برای مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری است.

شفاف سازی در عملکرد موثرترین شیوه مبارزه با فساد اداری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حیدر وقاری در دیدار مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با اعلام این مطلب افزود: فرهنگ نظارت پذیری باید دربین مدیران دستگاههای مشمول نظارت ایجاد و نهادینه شود . عوامل نظارتی در تولید این فرهنگ نقش بی بدیلی دارند و باید در جهت ایجاد اعتماد متقابل حرکت کنند و با حفظ حرمت مدیران سعی در رفع نقص و اصلاح امور آنها را داشته باشند.

وقاری بیان کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان اصلی مهم در پیگیری مطالبات مردم بوده و مسئولین وظیفه دارند تا با حفظ شان و کرامت ارباب رجوع تمام تلاش و سعی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی انجام امور و فعالیت ها، افزایش پاسخگویی، افزایش رضایتمندی خدمت‌گیرندگان و احقاق حقوق و احترام به ارباب‌رجوع و برقراری نظام شایسته‌سالاری در انتخاب ها و انتصاب ها در زمره مهمترین موارد ارتقای نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید