Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه خبر داد:

آغاز صدور دامدار کارت در شهرستان ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه از آغاز صدور دامدار کارت در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارت به دامداران برای تامین سرمایه در گردش است تا بتوانند از طریق آن نهاده‌های دامی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

آغاز صدور دامدار کارت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی پیرمرادی  با اشاره به اینکه صدور دامدار کارت برای تامین نقدینگی مورد نیاز خرید نهاده‌های دامی است، افزود: این کارت با هدف تسهیل بخشی از مشکل نقدینگی در واحدهای تولیدی دامی ، در سه نوع  ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال،  با سود ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله برنامه ریزی شده است،  که در فاز اول اجرایی به دامداریهای دارای پروانه کوچک روستایی، پروانه صنفی و فاقد پروانه اعطا می‌شود و دامداری های دارای پروانه صنعتی شامل این طرح نمی باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ارومیه حدود ۶۲۸ هزار رأس دام سبک و حدود ۶۲ هزار رأس دام سنگین پلاک کوبی و هویت گذاری شده است، عنوان کرد: تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳۰۰هزار تومان و برای هر دام سنگین ۷۰۰ هزارتومان در سال در نظر گرفته شده  است.
این مسئول تاکید کرد: این کارت صرفاً برای دام های هویت دار پلاک کوبی شده و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص می یابد. 
گفتنی است، دامداران واجد شرایط شهرستان می توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir  نسبت به ثبت نام  برای دریافت دامدار کارت اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید