Iranian Agriculture News Agency

مانور اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در ادامه 6 گروه بازرسی در شهر کرمان و چندین گروه در شهرستان های استان به بازرسی از مکانهای توزیع کالاهای کشاورزی پرداختند.

مانور اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مانور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و کنترل بازار همزمان با سراسر کشور در این سازمان برگزار شد.

قبل از برگزاری مانور در ارتباطی وبیناری وزیر جهاد کشاورزی به بیان اهمیت نظارت دقیق بر بازار پرداخت و با رمز یا زهرا سلام الله علیها دستور اجرای مانور را صادر کرد.

این مانور با هدف نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و کنترل بازار، قیمت بازار، کم فروشی و گران فروشی برگزار شد.

عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در این نشست گفت: مسئولیت نظارت بر بازار محصولات کشاورزی  به عهده سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا 16 بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهاد کشاورزی منتقل شده اند و همچنین 21 نفر نیروی بسیجی نیز از طریق سپاه ثارالله به کمک بازرسین آمده اند و در نظارت بر بازار با این سازمان همکاری می کنند تا به خوبی، محکم و استوار بازار کنترل شود.

وی اظهار امیدواری کردکه ان شاءالله با بسیج امکانات به خوبی بازار محصولات کشاورزی نظارت می شود و پس از یک مدت بازخورد این کار که همان، آرامش بازار به شیوه ای که نه تولید کننده و بازاری و نه مصرف کننده، متضرر شود، برسیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید