Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

جهاد کشاورزی قزوین با همتی مضاعف در بخش تولید و نظارت وارد بازار می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وجود وظایف متعدد در قرارگاه امنیت غذایی سبب شده تا تمامی نیروهای این سازمان با همتی مضاعف برای تولید و نظارت در بازار وارد میدان شوند

جهاد کشاورزی قزوین با همتی مضاعف در بخش تولید و نظارت وارد بازار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی با بیان این مطلب افزود: تشدید نظارت‌ها بر بازار، سرکشی پی در پی از تمامی واحد‌های تولیدی دام و طیور و مقابله با هرگونه احتکار تنها بخشی از فعالیت‌های مضاعف این سازمان است. وی اضافه کرد: با توجه به ذخایر نهاده‌های دامی و ثبات در تولید کالاهای اساسی، هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت و همه نیروها باید نظارت و مقابله با هرگونه اخلال در روند طبیعی بازار را در دستور کار قرار دهند.

خمسه بر اهمیت دامدار کارت اشاره کرد و گفت: بانک‌های کشاورزی تا سه تا چهار روز آینده شیفت بعدازظهر نیز فعالیت دارند که دامدار کارت‌ها را به بهره‌برداران تحویل دهند و این مهم باید در شهرستان‌ها پیگیری شود.

این مسؤول بر برگزاری قرارگاه امنیت غذایی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها از روز شنبه با حضور فرمانداران نشست‌های مستمر قرارگاه امنیت غذایی را برگزار کرده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی بر بازارها نظارت مستمر داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین از شروع توزیع هوشمند کالاهای اساسی خبر داد و یادآور شد: این مهم هم اکنون از سوی تعاون روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و بر روی چند مورد کالای ضروری برنامه ریزی شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید