Iranian Agriculture News Agency

برپایی موفقیت آمیز اولین نمایشگاه و انجمن فنّاوری کشاورزی آسیا در تایوان/20هزار نفر بازدیدکننده در 3 روز

نمایشگاه انجمن فنّاوری کشاورزی آسیا و نمایشگاه انجمن دامداری و کشاورزی 2017 تایوان، روز سی اُم سپتامبر امسال، در مرکز نمایشگاهی تایپه نانگانگ خاتمه یافت. این نمایشگاه ها بیش از 20هزار نفر بازدید کننده از 37 کشور جهان داشت، در حالی که کل میزان فروش آنها حدود 17 میلیون دلار تخمین زده شد.

برپایی موفقیت آمیز اولین نمایشگاه و انجمن فنّاوری کشاورزی آسیا در تایوان/20هزار نفر بازدیدکننده در 3 روز

نمایشگاه انجمن فنّاوری کشاورزی آسیا و نمایشگاه انجمن دامداری و کشاورزی 2017 تایوان، روز سی اُم سپتامبر امسال، در مرکز نمایشگاهی تایپه نانگانگ (Taipei Nangang) خاتمه یافت. این نمایشگاه ها بیش از 20هزار نفر بازدید کننده از 37 کشور جهان داشت، در حالی که کل میزان فروش آنها حدود 17 میلیون دلار تخمین زده شد.

به گزارش ایانا از سایت "آسیا تودی"، یو بی اِم آسیا (UBM Asia) با همکاری شورای کشاورزی تایوان 1 (COA) ، این نمایشگاه دوجانبه را برگزار کردند. اولین نمایشگاه مربوط به انجمن فنّاوری کشاورزی آسیا، وضعیت فنّاوری پیشرفته در بهینه سازی و ارتقاء ساختار صنعتی را نشان داد. بیش از 50 ملاقات همکاری در محل و 40 جلسه همایشی با 6هزار بازدید انجام شد. نخستین نتیجه برجسته، توسعه کشاورزی در منطقه آسیا-اقیانوسیه و ضرورت تبدیل مجدد و فرصت های اتحاد میان صنایع را نشان داد. می توان انتظار داشت که تایوان، مرکز فنّاوری کشاورزی و مروّج سرمایه گذاران و استارت آپ ها باشد.

خانم سابین لیو (Sabine Liu) ، مدیر عامل شرکت یو بی اِم آسیا در شعبه تایوان، موفقیت های کلی این نمایشگاه را به این صورت بیان کرد که تغییرات اقلیمی و ایمنی مواد غذایی، فرصت های کسب و کار کشاروزی را به سمت اوج آن افزایش داده است. لند گریین (Land Green) ، یکی از شرکت کنندگان نمایشگاه، مایع جلبک دریایی ارگانیکی را ارائه کرد که مراحل گل دهی و میوه دهی را بهبود می بخشد و همچنین مقاومت گیاه در برابر شرایط سخت آب و هوایی، آفات و بیماری ها را افزایش می دهد. فَنسکو (Phansco) ، دستگاهی به نام رامان (Raman) را معرفی کرد که بقایای آفت کش ها در محصولات کشاورزی و کالاها را شناسایی و تحلیل می کند. هر دو محصول بسیار محبوب بودند و پرس و جوی بسیاری درباره آنها در محل نمایشگاه صورت گرفت.

فنّاوری های اینترنتی 2 (IoT) یکی دیگر از نقاط کانونی این نمایشگاه دوجانبه بود. بسیاری از شرکت کنندگان، راه حل های کاملی از سیستم های کنترل اتوماتیک محیط زیست، سیستم های نظارت از راه دور، مدل های کشاورزی هوشمند و غیره را به نمایش گذاشتند و توجه اکثریت خریداران را به دست آورند. براساس اعلام رسانه ای ژاپنی؛ یکی از غرفه ها، بیش از 100 واحد تجهیزات ماشین آلات فروخت و برای معاملات بسیاری بحث و گفت و گو کرد.

همچنین، جزئی از فروش ناخالص به واکسن های حیوانی و افزودنی های خوراکی مربوط بود. آقای جیسون وانگ (Jason Wang) ، مدیر سازمان دامپزشکی، مواد دارویی و شیمیایی چین، هدف از کاربرد داروهای دامپزشکی را حفظ سلامت حیوانات و بهبود بهره وری دام ها اعلام کرد. از نظر وی، ایمنی مواد غذایی زمانی تضمین می شود که دامپروران دستورالعمل های تجویزی دامپزشکی و دوران بازگیری 3 را اجرا کنند.

در پایان این نمایشگاه دوجانبه، حضور 194 شرکت کننده و 292 غرفه از 16 کشور اعلام شد. اولین نمایشگاه، با حمایت 17 انجمن و نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 12هزار بازدید کننده را جذب کرد. ترکیب صنعت، بخش های رسمی و دانشگاه ها بسیار رضایت بخش بود. دومین نمایشگاه مربوط به انجمن دو جانبه فناوری کشاورزی و دامداری، 28-26 جولای 2018، در سالن شماره یک مرکز تجارت جهانی تایپه برگزار خواهد شد. طبق گزارشی آماری، 120 شرکت کننده برای حضور در نمایشگاه آینده ابراز تمایل و 12 نام تجاری شامل بیوتکنولوژی پیشرفته سبز (AGB) ، شیو گِر (Shiuh Ger) ، یوآن تریدینگ (Yoan Trading) ، میک مِتِر (MIC Meter) ، لیکان آلیمنتوز (Lican Alimentos) ، پی تی دویجایا پرکاسا آبادی (PT. Dwijaya Perkasa Abadi) و غیره قرارداد رزرو مجدد را امضاء کرده اند.

UBM آسیا

یو بی ام آسیا متعلق به شرکت یو بی ام پی ال سی (UBM plc) در بازار سهام لندن است که بزرگترین سازمان دهنده نمایشگاه های تجاری در آسیاست و جایزه "افتخارآورترین برگزارکننده نمایشگاهی آسیا" را در سال 2016 در هنگ کنگ کسب کرده است.

شورای کشاورزی تایوان

شورای کشاورزی تایوان، مقام صلاحیت دار در زمینه کشاورزی، جنگلداری، شیلات، دامپروری و امور غذایی در تایوان است.

پانوشت:

1. Council of Agriculture of Taiwan

2. Internet of Things (IoT) technology

3. زمان مورد نیاز پس از تجویز دارو به هر حیوان برای اطمینان از اینکه بقایای دارو در بدن و محصولات به دست آمده از آن (گوشت، شیر، تخم مرغ و غیره) کمتر از حد مجاز است.

ترجمه: مهشید جلالیان


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید