Iranian Agriculture News Agency

پرداخت یارانه برای برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی هرمزگان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از برق‌دار کردن چاه های آب کشاورزی استان خبر داد و گفت: با موافقت معاون وزیردر خصوص طرح برق‌دار کردن چاه های آب کشاورزی و پرداخت یارانه با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت، این طرح در استان اجرا می شود.

پرداخت یارانه برای برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی هرمزگان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از برق‌دار کردن چاه های آب کشاورزی استان خبر داد و گفت: با موافقت معاون وزیردر خصوص طرح برق‌دار کردن چاه های آب کشاورزی و پرداخت یارانه با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت، این طرح در استان اجرا می شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عادل شهرزاد افزود: یارانه صرفه جویی سوخت متناسب با مصرف واقعی یک سال گازوئیل پمپ های کشاورزی طی فرآیندی برآ ورد و پرداخت می شود .

وی اظهار کرد: در گام اول اعلام دقیق سهمیه سوخت توسط شرکت بخش فرآوردهای نفتی استان بر اساس بازدید از چاه ها، با نظارت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و با رویت اصل مدارک مربوط به قبل و بعد از برق‌دار کردن اعلام خواهد شد .

شهرزاد عنوان کرد: مبلغ این یارانه تابع قیمت های بین الملی فرآورده های نفتی بوده و به همین دلیل متغیر است .

وی افزود: چاه هایی که از شبکه سراسری انشعاب برق دریافت می کنند معادل 20هزار ریال به ازای هر لیتر سوخت، یارانه دریافت خواهند کرد .

شهرزاد اضافه کرد: متقاضیان می توانند تا بیست شهریورماه سال جاری برای انجام اقدامات لازم به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید