Iranian Agriculture News Agency

کمک به افراد معلول با کشاورزی در ایرلند

اختصاص 367،000 یورو، کمک مالی به سه پروژه کشاورزی اجتماعی در ایرلند/ باغبانی، به کمک مبتلایان به سندرم داون می‌آید

وزیر کشاورزی ایرلند، مایکل کرید، از کمک مالی به سه پروژه در سه منطقه لیتریم، کری و کرک ایرلند خبر داد. این درحالی است که سه پروژه کشاورزی اجتماعی می توانند از صندوق توسعه و نوآوری روستایی 2017، 367 هزار یورو کمک مالی دریافت کنند.

اختصاص 367،000 یورو، کمک مالی به سه پروژه کشاورزی اجتماعی در ایرلند/ باغبانی، به کمک مبتلایان به سندرم داون می‌آید

وزیر کشاورزی ایرلند، مایکل کرید، از کمک مالی به سه پروژه در سه منطقه لیتریم، کری و کرک ایرلند خبر داد. این درحالی است که سه پروژه کشاورزی اجتماعی (1) می توانند از صندوق توسعه و نوآوری روستایی 2017، 367 هزار یورو کمک مالی دریافت کنند.

به گزارش ایانا از سایت "فارمرز ژورنال"، وزیر گفت :" بودجه اعلام شده در روز دوشنبه علاوه بر 350 هزار یورویی است که برای شبکه کشاورزی اجتماعی ایرلند ( Ireland's Social Farming Network ) اختصاص داده شده بود و به طوری که در مجموع 717 هزار یورو ، از ابتکارات کشاورزی اجتماعی در سال جاری حمایت می شود."

وی افزود:"من می دانم که کار بر روی پروژه های کشاورزی و باغبانی به بسیاری از شرکت کنندگان کمک کرده است تا سلامت خود را بهبود بخشند و اعتماد به نفس شان افزایش یابد. برای خانواده های شرکت کننده در این طرح، کشاورزی اجتماعی ثابت کرده است که می تواند فعالیت بسیار ارزشمند و رضایت بخشی باشد که به جامعه محلی کمک کند."

پروژه ها

کمک مالی 121 هزار یورو به شرکت توسعۀ یکپارچه منطقه لیتریم ( Leitrim Integrated Development Company ) برای ادامه دادن مدل ملی کشاورزی اجتماعی با استفاده از بهترین طرح های عملیاتی با همکاری دانشگاه دوبلین UCD اختصاص داده شده است.

همچنین 123 هزار یورو به شرکت توسعه کری سات ( South Kerry Development Partnership )، برای پروژه کشاورزی اجتماعی اختصاص داده شده است که خدماتی را برای افراد معلول فراهم کند، تا بتوانند با خانواده های کشاورزان و جامعه همکاری کنند.

این درحالی است که مبلغ 123 هزار یورو، به مرکز سندرم داون ( Down Syndrome Ireland ) در منطقه کرک اعطا شد. چراکه با این کار ، به ایجاد مرکز باغبانی برای بزرگسالان مبتلا به سندرم داون کمک خواهد شد. به طوری که انتظار می رود این تسهیلات، تجربه کار، آموزش و اجتماعی شدن را برای بزرگسالان مبتلا به سندرم داون فراهم کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- social farming :کشاورزی اجتماعی ، یک عمل کشاورزی است که از منابع کشاورزی برای ارائه خدمات مراقبت های اجتماعی یا آموزشی برای گروه های آسیب پذیر مردم استفاده می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید