Iranian Agriculture News Agency

استاندار اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از بزرگترین رینگ پیاده‌روی سلامت کشور

استاندار اردبیل در مراسم افتتاح رینگ پیاده‌روی به طول 7 هزار و 200 متر که با حضور شهردار اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان و با همکاری دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، گفت: طولانی‌ترین پیست پیاده‌روی سلامت کشور در استان اردبیل با اعتباری 10 میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره‌برداری از بزرگترین رینگ پیاده‌روی سلامت کشور

استاندار اردبیل در مراسم افتتاح رینگ پیاده‌روی به طول 7 هزار و 200 متر که با حضور شهردار اردبیل، مدیرکل ورزش وجوانان و با همکاری دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، گفت: طولانی‌ترین پیست پیاده‌روی سلامت کشور در استان اردبیل با اعتباری 10 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایانا از اردبیل، مجید خدابخش با بیان اینکه افتتاح بزرگترین رینگ پیاده‌روی نعمتی برای مردم اردبیلاست، افزود: آب و هوای سالم اردبیل و طبیعیت بی نظیر آن برای زندگی همشهریان از تمامی جوانب زمینه را بیش از پیش مهیا ساخته و امروزه با رشد و توسعه زندگی ماشینی بشر ورزش با تمامی زیر بخش های آن جزو ضروریات زندگی انسان ها محسوب می شود .

وی ادامه داد: در حال حاضر در حاشیه طبیعت دریاچه شورابیل با سعی شهرداری مرکز استان شاهد آغاز و احداث طرح های زیر بنایی هستیم که یکی از آنها رینگ سلامت و پیاده روی برای افراد و خانواده ها است که امیدوارم با استفاده منطقی از این امکانات سلامتی و صحت جسم از لحاظ روح و روان زندگی همشهریان را به ارمغان آورد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید