Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان الیگودرز با اعتبار 20 میلیارد تومان/ افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت 200 تن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: کشتار 25 هزار تنی گوشت طیور، قطعه‌بندی و بسته‌بندی شش‌هزار و 500 تن و ذخیره‌سازی دو هزار تن در سردخانه از ظرفیت‌های کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان الیگودرز است.

بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان الیگودرز با اعتبار 20 میلیارد تومان/ افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت 200 تن

کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت سالانه 33 هزار و 500 تن با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان الیگودرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار در مراسم افتتاح این پروژه که استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار الیگودرز حضور داشتند، با بیان این مطلب گفت : برای اجرای این پروژه مبلغ 20 میلیارد تومان شامل 166 میلیارد تومان توسط شخص سرمایه گذار و چهار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و رونق تولید تأمین و هزینه شده است.

وی افزود : کشتارگاه 25 هزار تنی گوشت طیور، قطعه بندی و بسته بندی شش هزار و 500 تن و ذخیره سازی دو هزار تن در سردخانه از ظرفیت های این کشتارگاه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان یادآور شد: با بهره برداری از کشتارگاه صنعتی طیور زمینه اشتغالزایی 50 نفر فراهم شده است.


افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت 200 تن در شهرستان الیگودرز

پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت ۲۰۰ تن در یکدوره پرورش ماهی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر و با هزینه سرمایه گذار بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این پروژه که استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار الیگودرز حضور داشتند بازدار گفت: ظرفیت تولید آبزیان سردآبی، گرمابی و منابع آبی در استان لرستان در حال حاضر ۲۷ هزار تن است که با بهره برداری از دو مجتمع چم چیت دورود و دوآب الشتر در سال آینده ظرفیت تولید آبزیان استان لرستان به ۲۱ هزار تن خواهد رسید./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید