Iranian Agriculture News Agency

جزئیات اقدامات وزارت جهادکشاورزی برای ارتقای امنیت شبکه و مقابله با نفوذ هکرها

مشاور وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشریح جزئیات اقدامات این وزارتخانه در راستای ارتقای امنیت شبکه وزارت جهادکشاورزی برای مقابله با نفوذ هکرها، از برطرف شدن اختلالات به وجود آمده در سایت این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایانا سید جواد حسینی کوهی خیلی در گفتگو با مهر درخصوص اختلالات بوجود آمده در دسترسی به پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی اظهارداشت: بخش آمار و فن آوری اطلاعات این وزارتخانه به منظور افزایش امنیت شبکه اطلاعات و مقابله با نفوذ هکرها از 2 هفته پیش تاکنون اقداماتی را انجام داده است که موجب بوجود آمدن اختلالاتی جهت دسترسی به سایت این وزارتخانه شده است.

وی تصریح کرد: البته اینترنت داخلی وزارتخانه هم طی دو هفته گذشته با اختلال مواجه شده بود که خوشبختانه از امروز این اختلالات برطرف خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در بیان جزئیات اقدامات انجام شده در راستای افزایش امنیت شبکه اطلاعات این وزارتخانه عنوان کرد: ارتقای فایروال سخت افزارشبکه اطلاعات، ارتقای فایروال و آنتی ویروس و آنتی هک نرم افزاری تحت شبکه وب و ساماندهی و کنترل نظارت و افزایش ایمنی شبکه سیستمها و ورودی و خروجی‌های سیستم در این وزارتخانه برای جلوگیری از نفوذ هکرها از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید