Iranian Agriculture News Agency

حمایت ویژه صندوق توسعه سرمایه گذاری از بخش کشاورزی

به گزارش ایانا مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر صندوق حمایت از بخش کشاورزی در تمام مراکز استانها فعال است .

آقای رضوی گفت: در حال حاضر چهار صندوق برای انجام فعالیت های تخصصی و 10 صندوق هم برای زنان روستایی و عشایری کشور دایر است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی وزارت جهاد کشاورزی کشور افزود : سهم آورده مردم به این صندوق ها به عنوان بهره بردار 51 درصد و سهم دولت 49 درصد است .

آقای رضوی گفت :‌ این صندوق ها برای تامین سرمایه در گردش بخش تولید کشاورزی تاسیس شده اند و غیر دولتی اداره می شوند و وظیفه آنها حمایت از سرمایه گذاری در امور مشترک بخش کشاورزی دولت و مردم است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور 203 میلیارد تومان سرمایه دارد گفت : طبق لایحه پیشنهادی دولت و موافقت نمایندگان در کمیسیون کشاورزی مجلس ، امسال به مناسبت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، سرمایه صندوق به 800 میلیارد تومان افزایش می یابد .

آقای رضوی افزود : با این میزان افزایش اعتبار در کمترین زمان و بدون کارمزد برای افزایش تولید و کاهش هزینه های کشاورزی به کشاورزان ، تسهیلات پرداخت می شود .

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت : امسال برای حمایت از صندوق توسعه بخش کشاورزی گلستان 11 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید