Iranian Agriculture News Agency

پیام ریاست سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته دولت

خراسان رضوی برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب افتخار مقام برتر در عملکرد بین دستگاه های اجرایی شد

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته دولت با شادباش گفتن این ایام، کلیاتی از دستاوردهای همکارانش و جامعه بهره برداران استان خراسان رضوی را یادآور شد.

خراسان رضوی برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب افتخار مقام برتر در عملکرد بین دستگاه های اجرایی شد

مجتبی مزروعی، رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته دولت ضمن بالیدن به این که سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب افتخار مقام برتر در عملکرد و شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی استان و نیز کسب مقام برتر در صیانت ازحقوق شهروندی طبق اعلام ارزیابی استانداری و سایر دستگاه های مرتبط شده است، کلیاتی از دستاوردهای همکارانش و جامعه بهره برداران استان خراسان رضوی را یادآور شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در پیام مجتبی مزروعی آمده است: "هفته دولت یادآور حماسه خدمتگزاران با وفا و بی ادعایی چون شهیدان رجایی و با هنر و فرصتی برای مرور عملکرد دولتمردان و قضاوت در مورد آنان است. همچنین زمان قدر دانی از عزیزانی است که که با تلاش پیگیر و صادقانه خود توفیقات دولت خدمتگزار را در راستای اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل رقم می زنند.

از مهم ترین اهداف مسوولین دولت خدمتگزار توجه به اشتغال و رشد و توسعه اقتصاد جامعه و خروج از حالت رکودمی باشد. تحقق این مهم فقط با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، انجام خواهد گرفت. از طرفی طبق اعلام رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت، در بین دستگاه های اجرایی کشور وزارت جهاد کشاورزی به عنوان موفق ترین دستگاه در انجام تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده است.

از آنجایی که استان خراسان رضوی معمولا در اجرای فعالیت های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بین استان های کشور سرآمد بوده و همیشه به عنوان الگو و پایلوت در سطح کشور مطرح می باشد(که بدون شک این امر ناشی از تدبیر، درایت، توانایی و همدلی مدیران و کارشناسان ذیربط و البته همجواری و تحت توجهات مضجع شریف ثامن الحجج علیه السلام بوده و خواهد بود).

در تایید این ادعا باید گفت که در طی سال های اخیر علی رغم ناملایمات طبیعی و خشکسالی های پی درپی و وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات نقدینگی و پایین بودن اعتبارات بخش کشاورزی، در مقایسه با سایر بخش های اقتصادی از جمله صنعت و خدمات، با مدیریت جهادی و همت والای پرسنل این سازمان و نیز همیاری بهره برداران و تولیدکنندگان نجیب بخش کشاورزی، توانستیم در چهارمین سال از عمر دولت تدبیر و امید به موفقیت های متعددی همچون موارد ذیل نایل گردیم.

خراسان رضوی بیش از 9 درصد محصولات زیربخش دام و طیورکشور را (گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، عسل، شیر و...) تولید می کند و این استان درتولید گوشت قرمز و خوراک دام درکشور مقام اول و در زمینه تولید گوشت سفید و تخم مرغ مقام سوم کشور را دارا ست.

تولید حدود 8 هزار تن آبزیان در استان که اخیراً برای اولین بار یک محموله ماهی قزل آلا به عراق از خراسان رضوی صادر گردید.

افزایش تولید و خرید گندم و جو ازکشاورزان خراسان رضوی علی رغم کاهش سطح زیرکشت با ارتقای بهره وری و صرفه جویی درآب

کسب مقام اول کشوری در ارائه تسهیلات و مجوزهای صنایع تبدیلی دربخش کشاورزی خراسان رضوی

انجام پروژه های آبیاری تحت فشار و اقدامات آبی خاکی ( لوله گذاری، آبیاری قطره ای، احیای قنوات و ...) با هدف کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی که در این خصوص خراسان رضوی جزو سه استان برترکشور است.

همچنین سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب افتخار مقام برتر در عملکرد و شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی استان و نیز کسب مقام برتر در صیانت ازحقوق شهروندی طبق اعلام ارزیابی استانداری و سایر دستگاه های مرتبط نایل گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان پرتلاش سازمان و دست اندرکاران عزیز بخش کشاورزی استان تبریک می گویم."/
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید