Iranian Agriculture News Agency

ضرب و شتم یک نماینده مجلس از سوی چایکاران معترض؛ از ادعا تا واقعیت

نماینده مردم رودسر و املش جهت شرکت در مراسم ختمی با حمله کشاورزان چایکار روبه‌رو می‌شود.

ضرب و شتم یک نماینده مجلس از سوی چایکاران معترض؛ از ادعا تا واقعیت

نماینده مردم رودسر و املش جهت شرکت در مراسم ختمی با حمله کشاورزان چایکار روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، بر اساس اخباری که امروز در برخی رسانه‌ها از جمله چند پایگاه خبری بازتاب داشت، "اسدالله عباسی" نماینده مردم رودسر و املش که لحظاتی پیش جهت شرکت در مراسم ختمی در روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه شهرستان املش حضور یافته بود، با حمله کشاورزان چایکار روبه‌رو شده است.

در این اخبار ادعا شد وی و همراهانش مورد ضرب و شتم جمعی از کشاورزان چایکار این روستا قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش‌های منتشرشده که ایانا نیز آن را تأیید یا تکذیب نمی‌کند، وی با کمک اهالی و ریش‌سفیدان منطقه از محل درگیری خارج شده است.

عدم پرداخت بهای خرید تضمینی برگ سبز چای اعتراض کشاورزان چایکار به وی عنوان شده است.


مردم انتقاد داشتند، اما منتج به درگیری فیزیکی نشد

اما ساعتی پیش نماینده مردم رودسر و املش در گفت‌وگویی با خبرنگار ایلنا، ضمن تأیید سفر خود به روستای رانکوه برای شرکت در یک مراسم ترحیم، بروز هرگونه درگیری فیزیکی و لفظی میان مردم با خود را تکذیب کرد و گفت: مردم نسبت به تأخیر در پرداخت‌ها، انتقادهایی داشتند، اما این‌که انتقادهای مردم منتج به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم بنده در منطقه شده باشد، صحت ندارد.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره حمله کشاورزان چایکار در جریان سفر به روستای رانکوه در منطقه رودسر و املش، افزود: متأسفانه چند پایگاه خبری حامی نماینده پیشین املش و رودسر اقدام به شایعه‌پراکنی در این باره کردند و من بروز هرگونه درگیری فیزیکی در جریان این سفر را تکذیب می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: همواره در بحث پرداخت مطالبات چایکاران از منتقدان بودم و در نطق هفته گذشته خود در صحن علنی مجلس نیز بر این مسئله تأکید کردم و مردم هم به‌خوبی می‌دانند که عدم پرداخت مطالبه‌ها ارتباطی به نماینده مجلس ندارد.


انتقاد چایکاران نسبت به عدم پرداخت معوقات

نماینده رودسر و املش در مجلس دهم با تأکید بر اینکه اصل خبر سفر او به روستای رانکوه برای شرکت در یک مراسم ختم و بروز درگیری مردم در جریان این سفر صحت داشته است، ادامه داد: در مسیر با گروه‌هایی از مردم و همچنین کشاورزان چایکار دیدار داشتم، اما هیچ مشکلی وجود نداشت. البته مردم نسبت به تأخیر در پرداخت‌ها، انتقادهایی داشتند، ولی اینکه انتقادهای مردم منتج به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم بنده در منطقه شده باشد، صحت ندارد.


برخورد مردم با کسانی که قصد ایجاد تشنج داشتند!

عباسی همچنین در واکنش به ادعای برخی از پایگاه‌های خبری محلی مبنی بر بروز درگیری لفظی میان او و کشاورزان چایکار اعلام کرد: این درگیری لفظی میان مردم با یکدیگر به‌وجود آمد و ارتباطی به بنده نداشت. در واقع هنگامی که مردم دیدند یکی دو نفر در جمع‌شان قصد دارند فضا را متشنج کنند و به این درگیری دامن بزنند، با این چند نفر برخورد کردند و این افراد را به نیروهای انتظامی معرفی کردند./

S-950502-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید