Iranian Agriculture News Agency

رکوردزنی شکر در تالار کشاورزی

در اردیبهشت‌ماه سال جاری با استقبال چشمگیر فعالان بازار شکر، بیش از 53 هزار و 90 تن شکر سفید در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در اردیبهشت‌ماه، عرضه‌کنندگان بیش از 2.7 میلیون تن انواع کالا را در بورس کالای ایران روی تابلوی عرضه بردند که در مقابل آن تقاضایی بیش از 3.2 میلیون تن در بازار شکل گرفت.

تالار محصولات کشاورزی نیز در حالی شاهد معامله 535 تن انواع کنجاله، 935 تن جو، پنج‌هزار و 890 تن ذرت، دوهزار و 25 تن برنج و شش‌هزار و 50 تن روغن خام بود، که با استقبال چشمگیر فعالان بازار شکر، بیش از 53 هزار و 90 تن شکرسفید در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، طی اردیبهشت‌ماه، برای گروه‌های کالایی آلومینیوم، طلا، مواد شیمیایی، شکر، سنگ آهن، روغن خام، جوی دامی، ذرت، مس، لوب‌کات، گوگرد، گازها و خوراک‌ها، کنسانتره مولیبدن، کنجاله‌ها، فولاد و عایق رطوبتی رشد حجم معاملات ثبت شد.

طی اردیبهشت‌ماه، در حالی بیش از 1.9 میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از 26 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که حجم و ارزش معاملات این بورس در مقایسه با فروردین‌ماه به ترتیب از رشد 20 و 30 درصدی برخوردار شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید