Iranian Agriculture News Agency

دیدار اعضای کمیسیون های کشاورزی و اجتماعی مجلس با لاریجانی

اعضای کمیسیون های اجتماعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی عصر امروز -یکشنبه- بطور جداگانه با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و در موضوع های مهم این حوزه ها با وی گفت وگو کردند.

عباس قائد رحمت در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این کمیسیون عصر امروز جلسه نداشت و به جای آن، اعضای کمیسیون به دیدار علی لاریجانی رییس مجلس رفتند.

وی ادامه داد: در این جلسه در مورد موضوعات اجتماعی از جمله موضوع صندوق های بیمه ای ( تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح)و چاره اندیشی برای آنان گفت وگوهایی انجام شد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که هر چه سریعتر لایحه جایگزین برای قانون مدیریت خدمات کشوری که مدت آن به اتمام رسیده است، به مجلس ارائه شود.

دستور کار امروز کمیسیون کشاورزی مجلس

محمد مهدی برومندی سخنگوی کمیسیون کشاورزی نیز در مورد جلسه امروز این کمیسیون گفت: عباس رجایی نماینده اراک و شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن به عنوان نامزدهای این کمیسیون به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی محیط زیست انتخاب شدند.

وی افزود: رای گیری نهایی در مورد این افراد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

این نماینده مجلس همچنین از دیدار اعضای این کمیسیون با رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون عصر امروز با لاریجانی دیدار و در مورد مهم ترین مسائل بخش کشاورزی گفت وگو کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید