Iranian Agriculture News Agency

اعتماد اکثریت فعالان اقتصادی خراسان جنوبی، به کشاورز صادرکننده نمونه

محسن احتشام با 77 رأی علیرضا خامه زر با 67 رأی ،سید حسین خیریه با 48 رأی بالاترین آرا را در سومین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسنان جنوبی از آن خود کردند که محسن احتشام با کسب 77 رای بالاترین آرای تمام فعالان اقتصادی استان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) بر اساس اعلام روابط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، در سومین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند 34 کاندیدا در بخش های بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن با یکدیگر به رقابت پرداختند که از مجموع 101 رای ماخوذه نتایج زیر به دست آمد.

در بخش بازرگانی، علی اکبر فرامرزی با 60 رای، غلامحسین راستگو نژاد با 53 رأی، محمد محسن موهبتی زهان با 47 رأی،محمدرضا سنائی فر با 37 رأی و خالد اکبری آواز با 36 رأی بالاترین آرا را کسب کردند.

در بخش صنعت، محمد حسین قربانی راد با 64 رای، سید علی خیریه با 63 رای، احمد علی هامونی با 45 رأی، مرتضی یزدان شناس با 31رأی و ساتلیخ محمدی با 28 رأی حائز بالاترین آرا شدند.

در بخش کشاورزی، محسن احتشام با 77رأی، علیرضا خامه زر با 67 رأی ،سید حسین خیریه با 48 رأی بالاترین آرا را از آن خود کردند.

در بخش معدن نیز علی خدابخشی با 59 رأی، حاجی محمد نصیری با 45 رأی حائز بیشترین آرا شدند.

در این انتخابات محسن احتشام نیز با 77 رأی بالاترین میزان آرا ماخوذه را از آن خود کرد.

بر پایه این گزارش، در این دوره از انتخابات 96 درصد از افراد واجد شرایط مشارکت کردند و فعالیت هیات نمایندگان سومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از اوایل تابستان سال آینده آغاز می شود./

مطلب مرتبط:

هفت پیشنهاد برای اتاق پویا

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید