Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد:

انتخاب یک گزینه از سیستان و بلوچستان برای اولین بار

عضو کمیسیون عمران در مجلس امیدوار است با رای مثبت مجلس، برای اولین بار یک گزینه از استان سیستان و بلوچستان به کابینه راه یابد.

انتخاب یک گزینه از سیستان و بلوچستان برای اولین بار

اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در خصوص وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بیان کرد: نظرم در خصوص محمدعلی نیکبخت مثبت است و وی شایستگی لازم را دارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد مجلس نیز با پیشنهاد وزارت نیکبخت موافقت خواهد کرد و به وی رای مثبت می‌دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: نیکبخت قطعا یکی از وزارای موفق خواهد شد.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور بابت انتخاب و معرفی آقای محمد علی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس تشکر می‌کنیم. وی فردی توانمند بوده و از تجربه لازم برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برخوردار است.

نماینده خاش ادامه داد: امیدوار هستیم با توجه به سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی، صحن مجلس نیز به وی رای دهد تا ان‌شاءالله برای اولین بار از استان سیستان و بلوچستان در دوران بعد از انقلاب اسلامی یک وزیر در کابینه دولت داشته باشیم.

وی افزود: بنده از وزیر پیشنهادی شناخت کاملی دارم و معتقدم که وی در مدیریت وزارت جهاد کشاورزی موفق خواهد شد چراکه کار را از رده پایین آغاز کرده و تا بالاترین رده‌ها ارتقاء پیدا کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید