Iranian Agriculture News Agency

رضازاده مطرح کرد:

رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت نمایشگاه کشاورزی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این نمایشگاه رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت داشته است.

رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت نمایشگاه کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، صبح امروز، نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های دامی با همت بخش خصوصی و با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اتحادیه ها و تشکل های کشاورزی افتتاح شد.

در این مراسم، علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: رکود کرونا باعث کم رمق شدن و لغو نمایشگاه ها در کشور شده بود اما دوباره این نمایشگاه ها رونق گرفته و وزارت جهاد کشاورزی از این نمایشگاه ها حمایت معنوی و سیاست گذاری می کند‌.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امروز با نمایشگاه های قبلی تفاوت دارد، افزود: این نمایشگاه شروع یک حرکت به سمت داشتن نمایشگاه جامع کشاورزی در ایران است و کشاورزان می توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره برداری کنند‌.

رضازاده تصریح کرد: امروز چندین اتحادیه و انجمن گردهم آمده اند و وزارت جهاد کشاورزی در ابن نمایشگاه یک سالن مجزا دارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم از غرقه های بخش کشاورزی حمایت می کند‌.

رضازاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت داشته است.

وی در پایان گفت: بنابر آمار، این نمایشگاه در ۲۵ هزار متر مربع و ۱۲ سالن برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در کشور محسوب می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید