Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان:

همه همت ما این است که از فرصت خدمت‌رسانی نهایت استفاده را بکنیم

با حضور دکتر خیر اندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مراسم معارفه مهندس علیرضا طیبی به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فهرج در محل فرمانداری برگزار شد.

همه همت ما این است که از فرصت خدمت‌رسانی نهایت استفاده را بکنیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در مراسم معرفی مدیر  جدید  جهادکشاورزی شهرستان فهرج خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تمام تلاش ما این است که هر کاری را که می توانیم برای مردم انجام بدهیم.

وی گفت: همه همت ما این است که از فرصت خدمت‌رسانی نهایت استفاده را بکنیم و ضمن اینکه از خداوند توفیق خدمت خالصانه و صادقانه و بی منت را برای مردم طلب کنیم تمام تلاش خود را مصروف داریم تا به بهترین شیوه به ولی نعمت های انقلاب خدمت رسانی کنیم.

سعیدنیا فرماندار شهرستان نیز ضمن قدردانی از خدمات مهندس فرجی مدیر سابق گفت:  در بحث کشاورزی تلاش‌های خوبی صورت گرفته ان شاالله مدیر جدید نیز تمام تلاش خود را مصروف به خدمت رسانی به مردم  داشته باشد.

وی در این جلسه به بعضی مشکلات شهرستان اشاره و افزود: بعضی از نقاط درختان  خرما در زیر شن مدفون شده اند که لازم است مساعدت بیشتری در جهت تثبیت شن های روان صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همراهان به اتفاق فرماندار شهرستان و تعدادی از مسئولین محلی از گلخانه در دست احداث خانم محمدزاده بازدید کردند

 مجری این گلخانه، کمبود سرمایه در گردش برای راه اندازی گلخانه را به عنوان یک مشکل اساسی بیان کرد و رئیس سازمان جهاد کشاورزی جهت رفع مشکل  قول مساعدداد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید