Iranian Agriculture News Agency

قلع و قمع ۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان گفت: تعداد ۶ مورد بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی در شهرستان سامان قلع‌ و قمع شد و اراضی باغی به چرخه تولید بازگشت.

قلع و قمع ۶ فقره ساخت و ساز  غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، اعظم شیخ سامانی سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان گفت: تعداد ۶ مورد بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی در شهرستان سامان قلع‌ و قمع شد و اراضی باغی به چرخه تولید بازگشت.

شیخ سامانی با اشاره به آزادسازی ۵۲۰ مترمربع مساحت از اراضی کشاورزی شهرستان سامان افزود: گشت‌ حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی کشاورزی می‌باشد و همچنین با مساعدت و همکاری و اطلاع‌رسانی به‌موقع مردم و بهره‌برداران از طریق سامانه ۱۳۱ از وقوع تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تخریب اراضی کشاورزی توسط افراد سودجو جلوگیری میکنیم.

احسان محمدی کارشناس حقوقی اداره امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان اظهار کرد: با هماهنگی‌ دادستان شهرستان سامان و با همکاری عوامل نیروی انتظامی و همکاران امور اراضی شهرستان به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۴ مورد و احکام قطعی قضایی ۲ مورد، قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی هوره و یاسه چاه اجرا شد.

همچنین علی نصیری مسئول یگان حفاظت اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان تاکید کرد: بی شک مشارکت و نظارت عمومی مردم شریف سامان، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه می‌باشد.

وی گفت: از مردم شریف سامان درخواست می‌کنیم در شناسایی و تغییرکاربری غیرمجاز اراضی باغی در سطح شهرستان، جهاد کشاورزی شهرستان سامان  را یاری نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید